Joe Monster
Szukaj Pokaż menu
Witaj nieznajomy(a) zaloguj się lub dołącz do nas
…NIECODZIENNIK SATYRYCZNO-PROWOKUJĄCY

Forum > Narzekalnia! > Re: sobie chociaż tytuł zmienię! Właśnie! I nic nas nie obchodzą średnie z…
janekradas
janekradas Superbojownik od 7 marca 2006 | Nad Dzierżęcinką
2016-05-05 18:09:07 Zgłoś
Powinnaś napisać niedźwiedź, a ja wtedy : Jak nie dźwiedź, to nie wiem

--
too late to die young
kaab
kaab Bojowniczka od 12 sierpnia 2005
2016-05-05 18:44:37 Zgłoś
Nie mów mi co mam pisać!

I zajumałeś mi stronę

--
chodzenie po bagnach wciąga :)
paula_jasu
paula_jasu Bojowniczka od 25 czerwca 2012 | Starachowice
2016-05-05 19:05:46 Zgłoś
:tamquam, a oprócz piesków preriowych i niedźwiedzi, co jeszcze macie?

--
Nie przewrócę się, nawet się kurwa nie potknę.
tamquamleorugiens
tamquamleorugiens Superbojownik od 19 października 2009 | Ostatni dinozaur
2016-05-05 19:36:40 Zgłoś
:kaab Misio?

--
Darmowe cycuszki!!! NOM NOM NOM!!!
tamquamleorugiens
tamquamleorugiens Superbojownik od 19 października 2009 | Ostatni dinozaur
2016-05-05 19:39:19 Zgłoś
:paula_jasu Szopy, wiewiórki, czipmonki, węże, elki, jelenie, bizony, struszków, bobrów o groma i ptaszki różne

--
Darmowe cycuszki!!! NOM NOM NOM!!!
kaab
kaab Bojowniczka od 12 sierpnia 2005
2016-05-05 20:08:45 Zgłoś
:tamquam, nikt by się nie odważył

--
chodzenie po bagnach wciąga :)
tamquamleorugiens
tamquamleorugiens Superbojownik od 19 października 2009 | Ostatni dinozaur
2016-05-05 20:17:30 Zgłoś
:kaab No to Miodek? Miodzio? Pscółka?
Albo może Kosmatek ?

--
Darmowe cycuszki!!! NOM NOM NOM!!!
kaab
kaab Bojowniczka od 12 sierpnia 2005
2016-05-05 20:27:51 Zgłoś
:tamquam, no niedźwiedź
Bo na jakiejś imprezie (osiemnastka koleżanki), byłam ... no delikatnie mówiąc pod wpływem przeróżnych różności i na tej imprezie był też chomik (w sensie zwierzątko - od kogoś ta koleżanka dostała w prezencie) i ja sobie upieprzyłam, że ten chomik wygląda jak niedźwiedź brunatny. I przez godzinę opowiadałam o zwyczajach niedźwiedzi - kurna, nie pytaj skąd je znałam, ale znałam i już. Opowiadałam podobno bardzo składnie i na tyle zajmująco, że miałam sporą widownię - tak circa 30 - 40 osób
No i tak mi zostało Zresztą, do tej pory niektórzy tak do mnie się zwracają

--
chodzenie po bagnach wciąga :)
paula_jasu
paula_jasu Bojowniczka od 25 czerwca 2012 | Starachowice
2016-05-05 20:46:29 Zgłoś
:tamquamleorugiens, fajowsko

:kaab, szkoda, że nikt tego nie nagrał

--
Nie przewrócę się, nawet się kurwa nie potknę.
kaab
kaab Bojowniczka od 12 sierpnia 2005
2016-05-05 20:52:54 Zgłoś
Paulka, to były czasy bez komórek

--
chodzenie po bagnach wciąga :)
janekradas
janekradas Superbojownik od 7 marca 2006 | Nad Dzierżęcinką
2016-05-05 21:12:08 Zgłoś
:kaab, sorki Misiu

--
too late to die young
kaab
kaab Bojowniczka od 12 sierpnia 2005
2016-05-05 21:30:26 Zgłoś
:jr, dawno się chyba na Ciebie nie złościłam. Ptysiu

--
chodzenie po bagnach wciąga :)
janekradas
janekradas Superbojownik od 7 marca 2006 | Nad Dzierżęcinką
2016-05-05 21:32:43 Zgłoś
Ano dawno ;) Tylko nie zapominaj, że ja lubię zdrobnienia

--
too late to die young
kaab
kaab Bojowniczka od 12 sierpnia 2005
2016-05-05 21:38:27 Zgłoś
Ku*wa

:jr to nie był oczywiście epitet do Ciebie. To złość na niemoc moją
Ostatnio edytowany: 2016-05-05 21:39:26

--
chodzenie po bagnach wciąga :)
janekradas
janekradas Superbojownik od 7 marca 2006 | Nad Dzierżęcinką
2016-05-05 21:55:18 Zgłoś
Aż się boję spytać ;)
No co się stało

--
too late to die young
kaab
kaab Bojowniczka od 12 sierpnia 2005
2016-05-05 21:59:53 Zgłoś
nie pytaj

--
chodzenie po bagnach wciąga :)
janekradas
janekradas Superbojownik od 7 marca 2006 | Nad Dzierżęcinką
2016-05-05 22:20:44 Zgłoś
To nie pytam ;)

--
too late to die young
tamquamleorugiens
tamquamleorugiens Superbojownik od 19 października 2009 | Ostatni dinozaur
2016-05-05 22:28:19 Zgłoś
Szczerze mówiąc Kosmatek brzmi znacznie bardziej misiowato niż Niedźwiedź. Ot taki paradoks

--
Darmowe cycuszki!!! NOM NOM NOM!!!
janekradas
janekradas Superbojownik od 7 marca 2006 | Nad Dzierżęcinką
2016-05-05 22:38:24 Zgłoś
Brzmi może i bardziej. Wpisałem w grafikę kosmatka i misia pokazuje bardzo rzadko

--
too late to die young
tamquamleorugiens
tamquamleorugiens Superbojownik od 19 października 2009 | Ostatni dinozaur
2016-05-05 22:50:58 Zgłoś
Grafice wujka Google nie ufam.
By nie być gołosłownym, przypominam ten performance


--
Darmowe cycuszki!!! NOM NOM NOM!!!
janekradas
janekradas Superbojownik od 7 marca 2006 | Nad Dzierżęcinką
2016-05-05 23:02:57 Zgłoś
No i...?
























Dobra. Żartowałem. Nie będę wkurzał

--
too late to die young
paula_jasu
paula_jasu Bojowniczka od 25 czerwca 2012 | Starachowice
2016-05-05 23:58:39 Zgłoś
A propos :ciecia, ciekawe czy dzisiaj ma mecz, bo na wszelki wypadek trzymam kciuki

--
Nie przewrócę się, nawet się kurwa nie potknę.
Cieciu
Cieciu Bułgarski Łącznik od 1 września 2004 | Warszawa | GG: ...
2016-05-06 09:41:39 Zgłoś
Dzięki, pewno że grałem coś tam wygrałem, coś przegrałem, ale ogólnie na plus

--
Kosovo je Srce Srbije !! "Ovo je ovde Balkan mirisni cvet totalno nerazumljiv za ceo svet" Folklor, legendy i historia Bułgarii. Po mojemu.
paula_jasu
paula_jasu Bojowniczka od 25 czerwca 2012 | Starachowice
2016-05-06 11:52:47 Zgłoś
To się cieszę


Nareszcie ciepło!

--
Nie przewrócę się, nawet się kurwa nie potknę.
Cieciu
Cieciu Bułgarski Łącznik od 1 września 2004 | Warszawa | GG: ...
2016-05-06 12:36:00 Zgłoś
Tak, przyjemnie dzisiaj, a jutro jedziemy na zlot miłośników Bułgarii

--
Kosovo je Srce Srbije !! "Ovo je ovde Balkan mirisni cvet totalno nerazumljiv za ceo svet" Folklor, legendy i historia Bułgarii. Po mojemu.
paula_jasu
paula_jasu Bojowniczka od 25 czerwca 2012 | Starachowice
2016-05-06 14:22:18 Zgłoś
Fajnie

A ja chyba nawet będę w niedzielę w Warszawie, ale tylko na chwilę, po rzeczy siostry. Chyba, że zmieni zdanie, co nie jest wykluczone

--
Nie przewrócę się, nawet się kurwa nie potknę.
Cieciu
Cieciu Bułgarski Łącznik od 1 września 2004 | Warszawa | GG: ...
2016-05-06 14:57:35 Zgłoś
Przyjedź w sobotę, moc atrakcji na mieście Ze trzy demonstracje na raz

--
Kosovo je Srce Srbije !! "Ovo je ovde Balkan mirisni cvet totalno nerazumljiv za ceo svet" Folklor, legendy i historia Bułgarii. Po mojemu.
tamquamleorugiens
tamquamleorugiens Superbojownik od 19 października 2009 | Ostatni dinozaur
2016-05-06 15:25:51 Zgłoś

O! A propos demonstracji itp. Powiedzcie mi proszę jakie są w Polsze nastroje? I jakie jest Wasze zapatrywanie na to co wyprawia PIS. Mam cholernie szczątkowe info i mówiąc szczerze częściej się z HP czegoś dowiaduję niż z jakichkolwiek portali informacyjnych, które ssą pałkę. Oczywiście lokalne media mają głęboko w dupie to co się w Polsce dzieje. No, może z rzadka "srucą tekstem", że demokracji już nie ma.
Możliwe, że w tym roku wrócę z wygnania i chciałbym wiedzieć czy mnie do pierdla nie wsadzą, bo na granicy okaże się, że nie jestem głęboko wierzący i nie mam Matki Boskiej Spadochronowej w klapie

--
Darmowe cycuszki!!! NOM NOM NOM!!!
Cieciu
Cieciu Bułgarski Łącznik od 1 września 2004 | Warszawa | GG: ...
2016-05-06 15:55:11 Zgłoś
Chujnia z pizdnią i zajezdnia MZK, jeśli pytałbyś mnie o zdanie. Syfu narobili w kilka miesięcy takiego, że Herkules porównując propozycję posprzątania tego burdelu do sprzątania stajni Augiasza, bez wahania zakłada kaloszki i idzie do stajni. Ulica brunatnieje, to smutne. Co raz częściej zdarza się, że ktoś o śniadej karnacji dostaje w ryja, bo wmówiono tępakom, że nad Wisłą szykuje się kalifat. Łysych poubierali w "patriotyczne" bluzy z symbolami NSZ i kotwicami Polski Walczącej. W siedzibie Kampanii Przeciwko Homofobii regularnie lecą szyby. Jest źle, naprawdę źle, bo bydło się panoszy czując krew i ciche przyzwolenie władz. A to tylko część zaserwowanego nam syfu.

Mamy uberprokuratora, który uwala sprawy wedle własnego widzimisię. Kamiński dostał supermoce i służby mogą zasadniczo wszystko. Zasada trójpodziału władzy jest w trakcie zupełnej degeneracji, bo rząd olewa wyroki TK, traktując je jako "opinie kolesi".
Nie ma czegoś takiego jak konflikt na linii Rząd - TK. Jest jawne ignorowanie wyroków TK, czyli mówiąc wprost, Rząd ma w dupie naszą konstytucję. Premierzyca gra jak jej prezes zadyryguje kijem wsadzonym w dupę, prezydent boi się szczeknąć bez papieru od prezesa.

Samorządy jeszcze jako tako się trzymają, ale gnidy już kombinują jak tu dosrać niepokornym. Co jakiś czas na przykład, knują jak tu zapierdolić spore pieniądze Warszawie, która jest tradycyjnie antypisiorska.

Mógłbym tak długo. Co nie znaczy, że kocham poprzednią władzę.

--
Kosovo je Srce Srbije !! "Ovo je ovde Balkan mirisni cvet totalno nerazumljiv za ceo svet" Folklor, legendy i historia Bułgarii. Po mojemu.
Cieciu
Cieciu Bułgarski Łącznik od 1 września 2004 | Warszawa | GG: ...
2016-05-06 16:03:48 Zgłoś
a media publiczne, pardon, narodowe, to już jest w ogóle jakaś kpina. Dawno wiadomości nie siały taką propagandą jak na jedynce o 19:30, albo w tych swoich programach, pożal się Boże, publicystycznych

--
Kosovo je Srce Srbije !! "Ovo je ovde Balkan mirisni cvet totalno nerazumljiv za ceo svet" Folklor, legendy i historia Bułgarii. Po mojemu.
Forum > Narzekalnia! > Re: sobie chociaż tytuł zmienię! Właśnie! I nic nas nie obchodzą średnie z…
Aby pisać na forum zaloguj się lub zarejestruj