Joe Monster
Szukaj Pokaż menu
Witaj nieznajomy(a) zaloguj się lub dołącz do nas
…BO POWAGA ZABIJA POWOLI

Kochane dziewczyny - wypadłem z gry

13 232  
0   23  
Witam was serdecznie moje słodkie piękne panie, które oddajecie się od czasu do czasu rozkoszom buszowania po naszej stanicy internetowej, moje powitanie dziś jest szczególne, ponieważ mam wam cos do ogłoszenia! W moim życiu pojawila sie wspaniala dama, piekna i jednoczesnia zimna i urocza Krystyna. Wpadła do mojego życia, niczym ogórek marynowany do słoika i niestety moje drogie czytelniczki, juz w nim pozostanie na zawsze, a przynajmniej na najbliższy miesiąc. Moja mała Kruszyneczka pochodzi z Warlubia i wyczaiłem Ją, moje maleństwo na pomoście w Mikołajkach, kilka minut po tej głośnej strzelaninie mafijnej, co w telewizji do dziś jeszcze mówią. Ciekawe, że też tam była. O dziwo wpadla na mnie dość znienacka, ale dosc szybko spodobalem sie jej, i zaczela mi, swintuszek jeden, szeptac sprosne historie do uszka, robić wrrrr i mrrrr i jednocześnie sciskacz. Oczy wyszły mi na wierzch, to było jak grom z jasnego nieba, wiec moje drogie, wychodze juz z gry, juz nie bedziemy sie droczyc ze soba, ja czuje sie jakbym zmienial teraz swoj stan skupienia. Krysia, Krysia, Krysia! Ubiera się na czarno, ma fajny tatuaż z trupią czacha na plecach, słucha na okrągło deathmetalu. Ostatnio zrobilismy sobie zdjecia, popatrzcie same i spojrzcie mojej uroczej Krysi w oczka!
Krysia, czyż nie jest naprawdę piękna?
Szkoda że jej pistolecik sie nie zmieścił - nosi go, zgadnijcie gdzie...? No, dokładnie, tam, między krągłym bufecikiem :).
Jeszcze raz dziękuję i przepraszam. Ces't La Vie
Ps. Wszelkie pomówienie, że Pablo spał był kiedykolwiek z Krysią z są nieprawdziwe. Ona nie jest z tych co ze swoją cnotą tak na lewo i prawo, a jak ktoś smie twierdzic ze tak nie jest to wyzywam juz teraz na prawdziwy pojedynek.
Ps2. gdybym się długo nie odzywał to znaczy że bawiamy się gdzieś z Krysią w pana doktora i panią pacjentkę!

Oglądany: 13232x | Komentarzy: 23 | Okejek: 0 osób

Dobra, dobra. Chwila. Chcesz sobie skomentować lub ocenić komentujących?

Zaloguj się lub zarejestruj jako nieustraszony bojownik walczący z powagą
Najpotworniejsze ostatnio
Najnowsze artykuły

28.05

27.05

Starsze historie

Jak to drzewiej bywało